Veelgestelde vragen

Waar vind ik meer informatie over Crédit Agricole Group?

Meer informatie over Crédit Agricole Group kunt u terugvinden op de website van Crédit Agricole Group.

Kan ik bij CA CF NL terecht voor vragen over mijn bankrekening in Frankrijk?

Crédit Agricole Consumer Finance Nederland B.V. is onderdeel van Crédit Agricole Consumer Finance S.A. en is specialist in consumentenkrediet. Voor bankzaken en/of vragen over Crédit Agricole in Frankrijk kunt u terecht op de website van Crédit Agricole Banque et Assurances.

Wanneer is een kredietverstrekker betrouwbaar?

Een kredietgever moet in het bezit zijn van een vergunning van de Autoriteit Financiële Markten (AFM).  Crédit Agricole Consumer Finance Nederland B.V. is aangesloten bij de AFM, net als IB Krediet. IB Krediet is aangesloten onder AFM-nummer: 12010957. Op de website van de AFM kunt u meer informatie vinden.

Wat is bewust lenen?

Bewust lenen betekent dat een lening is afgestemd op uw persoonlijke situatie. CA CF NL staat voor bewust lenen en maakt zich daar ook sterk voor. Daarom zijn wij aangesloten bij de VFN, de Vereniging van Financieringsondernemingen in Nederland. Op de website van de VFN vindt u meer informatie over de verschillende leenvormen en bewust lenen.

Ik heb een doorlopend krediet of een beëindigd doorlopend krediet. Kom ik in aanmerking voor compensatie?

Klanten met een doorlopend krediet of beëindigd doorlopend krediet kunnen in aanmerking komen voor rentevergoeding. Heeft u vragen over rentevergoeding neem dan contact op met ons via e-mail mijnrentevergoeding@ca-cf.nl. Wij helpen u graag verder.

Wat moet ik doen bij internetoplichting?

Net als andere kredietverstrekkers, heeft ook CA CF NL helaas af en toe te maken met internetoplichting. Hebt u een phishing mail ontvangen of twijfelt u aan de echtheid van een uiting? Klik dan hier voor meer informatie over hoe te handelen bij internetoplichting.